Θέμα: Αλλαγή ημερομηνίας Τελετής Αποφοίτησης Γ' Γυμνασίου
Για λήψη της ανακοίνωσης σε μορφή PDF πατήστε ΕΔΩ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η τελετή αποφοίτησης των τελειόφοιτων μαθητών της Γ΄ τάξεως του Σχολείου μας, μεταφέρεται και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 23 Ιουνίου (αντί για τις 24 Ιουνίου).
Η τροποποίηση αυτή κρίθηκε αναγκαία λόγω της εξαγγελθείσας απεργίας του προσωπικού καθαριότητας, η οποία δεν επιτρέπει την ομαλή προετοιμασία και τη χρήση των σχολικών χώρων για την προγραμματισμένη ημερομηνία.
Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο Άτριο του Σχολείου και θα ξεκινήσει στις 7:30 μ.μ.
Αντιλαμβανόμενοι ότι η αλλαγή αυτή ενδεχομένως να προκαλεί αναστάτωση στον οικογενειακό σας προγραμματισμό, ζητούμε την κατανόησή σας. Η απόφαση λήφθηκε με γνώμονα την ασφάλεια και την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μας μονάδας, αλλά και την επιθυμία μας να προσφέρουμε στα παιδιά σας την τελετή που τους αξίζει.
Για οποιεσδήποτε περαιτέρω διευκρινίσεις, παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Η Διευθύντρια
Χρυσάνθη Αριστοδήμου